Toimintasuunnitelma

Tästä kaikki alkoi Laviassa....

Lavian kansalliset seniorit on pitänyt perustamiskokouksensa 31.5.1995 Lavian Säästöpankin kokoustiloissa. Läsnä olleet henkilöt vasemmalta Sulo Salonsaari, Maiju Kukkula, Ritva Vartia, Leena Välimäki, taustalla Kerttu Jaakkola, Meeri Vesa, Sisko Susiniemi. Takana keskellä Helmi Pitkäniemi, vasemmalla puolellaan Liisa Säiläkivi, yhdistyksen kummi Kankaanpään yhdistyksestä ja oikealla puolellaan toinen kummi Aino Lilja samasta yhdistyksestä.

Ensimmäiseksi puheenjohtajaksi valittiin Helmi Pitkäniemi, varapuheenjohtajaksi Sulo Salonsaari, sihteeriksi Ritva Vartia ja taloudenhoitajaksi Sisko Susiniemi.

Yhdistyksellämme on kotisivujen lisäksi myös facebook-sivut. Tutustu niihinkin. Käy "tykkäilemässä".