Retket ja matkat

Huhtikuussa teemme retken Tampereen Komediateatteriin katsomaan "Parasta ennen" lauantaina, 27.4. Näytelmä alkaa klo 13.  Retken kokonaishinta on 60 Euroa sisältäen esityslipun, väliaikatarjoilun ja matkan. Ilmoittautuminen puh. Veikko Palosaari 050 5937 107 .   Retki maksetaan yhdistyksen tilille viimeistään 23.3.2024, viite 1054, koska ryhmähintaiset liput tulee lunastaa kuukautta aikaisemmin.Nippanappa ehtii ilmoittautua vielä maaliskuun tapaamisessakin  Peruutustilanteessa pyrimme löytämään varalähtijän täyttämään paikan.  Bussi lähtee Lavian torilta klo 11.

Lavan valloittaa karismaattinen ja rakastettu Ilmari Saarelainen! Superhauskassa yhden miehen komediassa kuulet ikääntymisestä ihan kaiken. Kaksikymppisen elämässä tapahtuu paljon, eikö vain. Menet naimisiin, saat lapsia, teet uraa, saat potkut, eroat, menet uudestaan naimisiin, harkitset......  Kunnes heräät 80-vuotiaana, keität kahvit ja otat sokerittoman, lastulevyltä maistuvan pullan. Pureskelet sitä – ja äkkiä onkin jo ilta.